2010. augusztus 1., vasárnap

Brownie-val töltött csokilencsés keksz - Brownie Pillow Cookies

Íme az előző postban emlegetett keksz receptje. A hozzávalók arányát grammban adom meg, én nem nagyon szeretem a csészézést. A recept kb. 350 g mini étcsokilencsét ír, de nekem csak 50 g volt, illetve ezt kiegészítettem az itthon fellelt 2 tábla, apróra vágott étcsokival. Egyébként olyan lett, mint amilyenre számítottam, isteni. :)

Hozzávalók
  • 200 g vaj (szobahőmérsékletű)
  • 300 g világos nádcukor
  • 2 tojás
  • 1 tojássárgája
  • 1 ek vaníliakivonat
  • 350 g liszt
  • 2 tk sütőpor
  • 1/2 tk só
  • 1/2 tk szódabikarbóna
  • 250 g étcsokilencse
  • 1 adag brownie (recept itt)

Elkészítés
  1. A szobahőmérsékletű vajat habosra kavarom elektromos kézi mixerrel, majd hozzáadom a cukrot, a tojásokat és a vaníliakivonatot.
  2. Egy tálkában a lisztet összekeverem a sütőporral, a sóval és a szódabikarbónával.
  3. A lisztes részt a vajas masszával egyenletesen elkeverem, majd beleforgatom a csokilencsét is.
  4. A tésztát a hűtőbe rakom legalább 1 órára, hogy kezelhetővé váljon.
  5. A kihűlt brownie-t 2x2 cm-es kockákra vágom.
  6. A tésztából egy tenyérnyi gombócot veszek, gömböt formázok belőle, majd a közepébe egy mélyedést készítek, ebbe belenyomkodok egy brownie-kockát, amit körbeveszek a tésztával, gömböt formázok belőle, és egy sütőpapírral bélelt tepsire rakom. Nekem 14 gombócot sikerült készíteni ebből az adagból.
  7. 160 °C-os sütőben 18 percig sütöm.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Related Posts with Thumbnails
 


Design by: Blogger XML Skins | Distributed by: Blogger Templates | Sponsored by Application Monitoring

© puffancs

Creative Commons License
Ez a Mű a Creative Commons Nevezd meg!-Ne add el!-Ne változtasd! 2.5 Magyarország Licenc feltételeinek megfelelően szabadon felhasználható